Hejhej

Jag vet att jag inte har skrivit så mycket förlåt :(
Men jag ska försöka bli bättre på det jag lovar.
Men jag skriver mer när jag kommer till kalmar :)
Jag mår så bra med mitt liv.
Jag är 18 år och heter Zoraia Lopes
Det är inte alla som gör det.
Men måste dra nu har malou här med mig.
Ska fixa mig lite nu ;):P..

Godmorgon =)

Gick nyss upp
Ska gå och fixa mig lite nu sen får jag se vad som kommer att händer idag :)
Skriver mer sen :)
Kramkram

Hej

Idag känner jag mig inte så bra.
Skakar jätte mycket och är besviken och ledsen.
Men jag har ingen anledning att vara arg på dig.
För det är mitt fel att vi står här där vi står idag.
Jag har gjort mycket mycket fel.
Men jag skulle aldrig aldrig vara otrogen mot dig eller något annat.
Och det tror jag du vet någon stans i ditt hjärta men det kanske är svårt att tror på mig för det sättet jag visar dig.
Men du är fin & det som jag sa i går till din polare när jag  lovar saker och  inte sviker då är allt skit bra då bråkar vi aldrig men när jag lovar och sen kommer jag inte så bråkar vi hela tiden för du blir arg på
 mig för att jag lovar och det har du rätt i.
Men jag tycker att du gör saker som är jätte elakt.
du ska vara ärlig mot mig när du håller på med andra ljug inte för mig för du vet att jag få reda på allt .
Tror du jag vill att folk ska komma till mig och säga aa jag såg honom med en annan tjej.
Det gör ju skit ont för mig för jag sitter ju och säger till alla jag har den bästa killen i världen det är ingen tjej som är lika lycklig som jag är men det stämmer ju inte när folk kommer till mig och berätta vad du har gjort mot mig.
Jag tror inte du fattar hur ont det gör.
Jag vet inte vad jag ska göra ibland för jag blir så sårad jag vill inte bli sårad jag är 18 år nu.
Vill ha en som jag kan leva mitt liv med.
Och jag har sakt till dig den dagen jag säger jag älskar dig kommer du aldrig kunna försvinna från mitt hjärta för då är det ditt namn där.
Fattar du inte det.
Och du värkar inte bryr dig.
Då är det ju jag som är helt jävla dum i huvudet som inte fattar.
Jag säger till dig ska aldrig snacka med dig men sen ringer jag dig.
Och säger allt till dig vad jag känner för dig.
Men jag har varit dum mot dig och du kanske gör samma sak mot mig nu.
Och det får jag respektera till 100 %.
Man kan inte få kakan och äta den.
Du säger att jag bara säger dumma saker om dig nu ska du få höra här..
Jag tycker att du är fin, söt, sexig ,snygg, den bästa killen i världen och att du finns där för mig när det är något.
Jag har aldrg varit så glad att jag har dig eller har haft dig.
Du har gjort mitt liv bra.
Och när du har varit dum mot mig så har jag hållt på ibland men ibland har du gjort samma sak.
Men det som jag har gjort fel är att sakt att du gör fel och fel när det är jag som börjar ibland.
Jag vet att jag sa att jag skulle vara med dig hela sommarlovet.
Sen åkte jag dit och dit.
Men förstår du inte sen kom jag för din skull.
För jag trodde på allt du sa till mig men det visade ju att det inte va sant.
Varför kunde du inte bara säga till mig direkt det du sa idag.
Du tycker att jag sårar dig men vad gör du inte mot mig.
Jag vill värkligen inte vara dum mot dig.
Men det är så svårt när du har gjort det du har gjort mot mig.
Jag är stak person men med dig är jag inte stark som alla säger att jag är.
Jag säger till dig jag är inte rädd för dig och du säger till mig jag vet zoraia att du inte är rädd för mig för det är därför du håller på.
Det handlar inte om att jag inte respektera dig för det gör jag till 100% och det vet du i ditt hjärta.
Jag vill inte bråka med dig mer orkar inte.
Vill inte gråta mer det är inte rätt.
Det är inte rätt att vara dum mot dig.
Du är värld en bättre tjej. Som inte är elak mot dig.
Jag bryr mig inte om killar jag är inte en tjej som måste ha killar jag klara mig. För jag har min familj dom är det viktigaste.
Kommer du ihåg när du frågade mig dom 3 saker som va viktigaste för mig och jag sa

1. Familj
2. Vänner
3. dig

Jag kan inte säga vilka som är viktigaste för
1. Familj, dig & vänner.
Det finns inget på 2 eller 3.
Men det är ingen mening med allt detta längre.
Jag har gjort det jag har gjort. och jag kan inte gå tillbaka och ängra
 allt om jag kunde det skulle jag ändra saker som fan.
Men man få leva med livet nu så som man har gjort det.
Men du betyder värkligen jätte mycket för mig.
Och det kanske är svårt och tror mig men det gör som du vill.
Jag älskar allt hos dig.
Men jag hoppas från hela mitt hjärta att du får det helt underbart i framtiden och att du är lycklig.
Ta hand om dig du är den finaste gåvan man kan önska sig.
Ha det bra (L)(L)..



 






Tänk på en sak alla som läser min blogg.
Va rädda om den ni älskar för en dag kommer allt försvinna och då kommer ni bli helt förkrossad.
Och dom som kanske inte har någon kille eller tjej som tror jag kan inte få någon alla kan få.
Alla människor och fina på sina sätt.
Det finns ingen som är snyggast och sexigaste.
Alla har sina sätt att vara snygg på och jätte fina.
Kolla på mig jag har inte den bästa självförtroendet, jag vet att det finns tjejer där ute som är MYCKET MYCKET snyggare än mig. Men det finns ingen tjej som ser ut som mig eller är som mig. Det är det som är saken. Folk aksnek trycker ner dig för dom inte har något liv. Mitt liv var skit svårt förut.
Det var ingen kille som ville ha mig sen träffade jag den bästa killen i världen och jag förstörde allt.
Och om jag kunde ändra något skulle jag ändra allt. men jag kan ju inte gör det.
Jag kan bara önska honom lycka till i livet. Och att han hittar en tjej som behandlar honom som att han är den bästa gåvan i världen.
Men nu ska jag dra en stund skriver sen igen GLÖM ALDRIG DET JAG HAR SKRIVIT IDAG =).
Ha en sån underbar dag idag alla =)

Midsommar !

Nu ska ni få se lite bilder =).
Sen berättar jag lite..


             

Ni få se mer sen :)
PussPuss

RSS 2.0