Hejhej

Jag lovar jag kommer skriva mer sen om massor av saker. men nu måste jag dra ska träffa sabrin och adam :)
vi ses snart kramar =)



Malou =)

Idag fyller 6 år.
FYFYFYFYF FAN.
Nu är hon så stor.
Hon var så liten nyss. skit jobbigt.
Man gråter nästan. Den finaste tjejen i världen. GULD..

Grattis gumman från moster Zoraia.
Saknar dig jätte mycket gumman.
Vi ses snart.


        

Malou moster älskar dig jätte mycket..
Glöm aldrig det :)

=)

11 JUNI

ADAM ADAM GRATTIS GRATTIS ÄLSKLING :)

       

Den finaste ungen i VÄRLDEN.
Han är helt underbar 1 år blev han idag :)
En sak ska du veta adam kanske inte fattar nu men när du blir äldre är det bara att ringa Zoraia och berätta dina problem kommer alltid finnas här för dig..
PussPuss lilla vännen =)

Hejhej =)

Hej, jag vet att jag inte har skrivit så mycket men det har varit så jävla mycket.
Jag skulle ju vara i portugal nu :(..
Men så blev det inte ju..

Ska berätta lite vi börjar först på skolavslutningen va :)

Ska visa lite bilder sista dagen i skolan..

                                 

Här har ni lite bilder i klassen =)..

Och dom som slutade 3:an och lite i kyrkan =)

      Zoraia   bjuder på den



Dagen slutade fint.
Efter vi hade varit i kyrkan gick vi tillbaka till skolan för att få vårat betyg :)
Jag fick bra :)
Stolt med dom betygen jag fick.
Efter det åkte jag till kalmar då mötte jag pernilla och en tjej kompis till henne.
Efter det gick vi till naminas student hon va jätte fin :)




( Har ingen bild på henne från studenten men vi få ta någon du måste ju vara med så folk vet vem jag snackar om =)  )

Efter det åkte vi hem till pernilla och fixade oss =).
sen tog vi bussen till smedby namina hade sin studentfest.
Det var jätte trevligt & roligt.
Träffade henne syster och hennes störa barn :)
Jag lekte lite med hennes systerson  lite.
Efter några timmar så åkte vi med någon kille pernilla kännde han körde oss hem i sin bmw :P
vi kom hem slappade bara lite.


Kram kram

Sommar :)





SOMMARSOMMAR SNART ÄR HÄR.
snart åker jag och pernilla bort här i från jippi :)
Jag tror att jag mår bättre att få lära mig att vara själv.
Kan inte försöka hitta folk som ska kunna ta din plats för det kommer aldrig att gå för att det är bara du som finns och det är ingen som är lik dig.
Jag tror jag ska få besök i helgen :)
kul kul..
Men, jag kommer adlrig aldrig glömma dig.
Men jag tycker att jag ska klara mig själv nu..
Men men ska dra nu men ni får ha det så himla underbart :)
Kram kram

RSS 2.0