!!!!!!!!!

Hej hej, nu har jag varit ute och träffat olivia lite skönt för det är så jobbigt för mig just nu..
och med det menar jag värkligen inte att jag vill att någon ska tycka synd om mig...
Men men tog lite bilder på mig ni kommer få se dom snart :)
Jag försöker värkligen att allt ska bli bättre.
Allt blir så mycket bättre när mina vänner hjälper mig!!!!

                                                                                 




Nu ska jag gå och plygga lite fy fy..
Måste vara duktig på något..
Men skriver kanske sen kram kram!!!

ORKAR INTE MER!!!!

Varför ska detta hända mig vad har jag gjort för dåligt i världen :(..
Jag trodde att jag inte var så dum mot någon.
Men varför kan ni inte säga sanningen till mig.
Är så trött på ALLT NU ALLT JÄVLA SKIT.
FAN VA JAG HATA ALLT ALLT ALLT.
VAD HAR JAG GJORT DIG FÖR HELVETE?
DU SÄGER ATT DU ÄLSKAR MIG OCH SEN GÖR SÅ SÅ HEMSKA SAKER MED MIG...
DU VET VAD SOM HÄNDE NÄR JAG VAR LITEN OCH DU GJORDE SÅ ÄNDÅ.
JAG HATAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET FATTAR DU DET JAG HATAR DIG...


JAG TRODDE ATT DET SOM HÄNDE MIG EN GÅNG TIDEN SKULLE ALDRIG HÄNDA IGEN ALDRIG MER.
MEN JAG HADE SÅ JÄVLA FEL.
OCH VET DU VAD SOM ÄR DET HEMSKASTE.
JAG FÖRSÖKER OCH FÖRSÖKER GLÖMMA DIG MEN DET GÅR INTE.
JAG TÄNKER PÅ DIG HELA JÄVLA TIDEN TROR ATT DU SKA KOMMA TILL MIG OCH ÅNGRA ALLT DU HAR GJORT MOT MIG.
MEN IGENKLIGEN SKA JAG INTE ÖNSKA NÅGOT OM DIG FÖR DU ÄR INTE VÄRLD MIG.
OCH JAG SÄGER INTE ATT JAG ÄR BÄST ELLER NÅGOT.
MEN JAG ÄR NOG VÄRLD EN KILLE SOM UPPSKATTA MIG FÖR DEN JAG ÄR OCH ALDRIG SKULLE SÅRA MIG INTE SOM DIG.
VARFÖR MÅSTE JAG ÄLSKA DIG SÅ MYCKET JAG FATTAR INTE DET.
ALLT DU HAR GJORT MOT MIG OCH JAG FÖRLÅTER OCH FÖRLÅTER DIG.
JAG KAN INTE VARA NORMAL I HUVUDET ALLSÅ.
FÖR JAG SKA INTE BEHÖVA VARA MED OM NÅGON SÅNT IGEN.
DET HAR HÄNT MIG EN GÅNG NÄR JAG VAR LITEN JAG SKA INTE BEHÖVA LIDA IGEN FÖR HELVETE.
ÄR DET DU TYCKER JAG ÄR VÄRLD :(:(:(
ALLT DU HAR SAKT TILL MIG JAG HADE INTE BRYT MIG MEN NU GÖR JAG DET.
JAG STÅR ALLTID VI SPEGLEN OCH TÄNKER FY FAN VAD TJOCK JAG ÄR ÄCKLIG FAN SKAP.
MEN NEJ DET ÄR JAG INTE JAG TYCKER INTE ATT JAG ÄR SKIT SNYGG.
JAJAJAJAJAJA JAG HAR FLEST MEN VET NI VAD JAG ÄR GLAD FÖR DEN JAG ÄR OCH JAG SÄGER DET INTE BARA TILL DIG OCH DU VET VEM JAG MENAR JAG MENAR ALLA DOM IBLAND KAN SKRIVA PÅ MIN BILDDAGBOKN OCH JAG ÄR TJOCK ELLER VAD FAN SOM HELST.
DEN DAGEN JAG TRÄFFAR EN KILLE FÖR DEN JAG ÄR. JAG SVÄR JAG KOMMER VARA DEN LYCKLIGASTE I VÄRLDEN.



Nu ska jag säga er alla en sak och lyssna nu på mig..

NU SKA ALLA VÄLJA HUR NI VILL att jag ska se ut...




Hur vill ni att jag ska se ut..?????


JAG VILL INTE VARA HÄR MER.. SNÄLLA
JAG ORKAR INTE MER MED NÅGONT....
VILL INTE MER...

:)

Nu sitter jag med olivia :)
Vi ska snacka lite och ta det lungt...
Men men vi kollar in min youtube också..
Kolla in den om ni vill.
ZorraiaLopes :)








Men jag skriver sen :)
Kramkram

VAD SKA JAG HA PÅ MIG I MORGON !!!!!!!

 VAD SKA JAG HA PÅ MIG I MORGON!! :p:p





Ska man vara fin klädd eller vanlig?

HJÄLP MIG :p:p

Hej på er!!!!





Jag har inte skrivit nu på två dagar fy fy..
Men men jag har gjort ganska mycket faktigs så jag har inte haft tid dumma mig.....
Så får man inte säga eller :P

Onsdags
Var jag hemma mådde ej så bra.
Sen efter träffade jag sabrin hon kom hem till mig en stund efter det gick vi upp till baken för jag skulle fixa lite grejer men det var ej öppen fy fy..
Sen gick vi hem till en annan en stund lite bråk blev det där men sen gick vi hem till sabrin.
Sen kom olivia vi satt och snackade lite.
Efter det gick jag till en annan en stund..
Det var det jag gjorde hela onsdag :)


Torsdag idag..
Idag har jag varit hos ett aaaa.
Vet inte ens vad jag ska säga.
Jag säger till dig bara så här
Kommer du nära mig mer jag svär på gud jag kommer sätta ditt dig din dumma fan.
Det du gjorde mot mig idag trodde jag aldrig att du skulle göra.
Du sårade mig som fan.
Det gjorde så ont det du gjorde mot mig
Du tror att jag är en ....!
Men en sak ska du veta min mamma har lärt mig vad som är fel och rätt.
Jag är inte en sån tjej som går runt till folk och öppnar mina ben förlåt men jag är inte sån.
Jag försöker vara så snäll mot dig men vad gör du mot mig kallar mig för det och det.
Om jag är så jävla mycket skit vf kommer du till mig hela tiden.
Hitta en bättre jag lovar jag det finns så många andra som du skulle kunna hitta.
Jag hittar en kille som skulle kunna göra mig till guld.
Och du kan hitta en tjej som gör dig till guld.
För det ska inte vara vi två.
Men det är jag som är så dum som inte har fattat det jag fattar inte vad som är fel på mig ibland.
Alla säger glöm honom jag försöker sen 2-3 dagar efter sitter där med dig igen.
Du vet som jag sa till dom killerna jag har varit ihop med
JAG ÄR INTE SOM ANDRA TJEJER.
NÄR EN KILLE HAR GJORT SÅ ATT MITT HJÄRTA ÄR BARA HANS KOMMER DET ALLTID VARA SÅ.
Men nu ska jag visa mina vänner att jag klara mig utan dig..
För jag ska inte behöva bli sårad eller skadad av dig.
Jag trodde ALDRIG att du skulle göra något sånt mot mig..
Jag trodde värkligen jag var allt för dig.
Men det är mitt fel..
Men från och med idag ska jag ändra mig
Jag hoppas att mina polare hjälper mig nu för jag behöver som  fan nu.
Hoppas ni ställer upp för mig nu :(

        


Jag vill att min pappa skulle vara här nu :(...
Ibland känner jag mig så ensam.
Men jag har min ÄLSKADE MAMMA.
Hon är det finaste som finns och det är bara hon jag kan lita mäst på.
Men det finns vissa jag också kan lita på tack för att ni finns :)
Älskar er.



Snart är det portugal...
MED PERNILLA
FESTA FESTA FESTA...







Duktig tjej!!!

IDAG IDAG HAR JAG VARIT JÄTTE JÄTTE DUKTIG.
Och folk som kanske tror men vem som helst kan väll gå ut och gå.
Nej nej Soraia lopes brukar aldrig gå ut och gå..
Idag började jag mitt nya liv.
Mamma och jag fick i två timmar runt halv högsby.
Först trodde jag att jag skulle dö men nu känner jag mig så duktig.
För att jag skulle aldrig orkat men det var bara skit snack. :)
Men nu ska jag till anna och sätta mig och snacka lite..
Jag skriver mer sen :)






Kram kram


Ärlighet :)





Hej hej, nu är jag där igen.
När jag inte skriver, måste bli bättre på att skriva min blogg.
FY ZORAIA :p
Jag lovar jag ska bli bättre.

Nu sitter jag i skolan och jobba lite med foton.
Har gjort en jätte bra film om adam när han var liten.. :)..
Jag ska lägga ut den på min sida på YOUTUBE :)

Men men nu ska jag snacka om ärlighet.
Jag vill inte såra dig det är därför jag gör så här mot dig nu..
För att du ska mår bätte jag gör det inte för att jag inte älskar dig.
Jag hoppas att någon dag kommer du fatta varför.
Du kommer alltid vara i mitt hjärta tills jag dör..
Jag känner inget för dig förlåt förlåt.
Jag vill ha en person som kan visa upp mig för världen.
Och att han vågar älska mig för den jag är.
Och inte vara feg om jag kanske är större än honom.
Han ska älska mig om jag är tjock, mullig eller om jag är skit ful.
Du ska tycka att jag ä det finaste du har sett och ingen annan.
För jag lovar den dagen den killen kommer till mig jag kommer visa dig att du är den finaste i mina ögon.
Jag kommer visa dig att inte ångra dig att du blev ihop med mig..
Men förlåt för det jag har gjort...

Men men glöm detta nu :)..
Nu snackar vi om något annant.
Viste ni att jag flyttar om ett år :)
Fattar ni jag kommer lämna min lilla mamma :(..
Hon är ju allt jag har i livet..
Men jag kommer hälsa på henne när jag inte jobbar så ofta.
Kommer aldrig glömma min mamma.

Nu ska jag berätta vad jag gjorde i helgen.

Fredags åkte jag till kalmar hem till pernilla med adam vi hade skit kul.
vi åkte ut till smedby igen och adam träffade sin bästa polare. haha
Men vi var ute det var skit kallt fy fan..
Men adam hade det jätte skönt..


Lördag var jag kvar i kalmar med adam.
Jag vaknade att adam hade bajsat så pernilla skrek så mycket.
Så adam fick bada lite det tyckte han om jätte mycket han var så glad hela tiden,
När jag skulle ta upp honom började han gråta då hatade han mig.
Men när han fick lite mjölk blev han glad igen :)
Efter några timmar kom malou en stund över och hälsade på adam blev så svartsjuk för att malou vill vara med mig så han var så ledsen.
Jag tyckte så synd om han.
Han har aldrig gråtit så mycket. Tror jag inte :P
Men sen efter vi hade ätit åkte malou hem då gick vi till affären för några vänner skulle komma och kolla på tv med oss vi hade jätte mysigt tills jag blev så ledsen för lite små saker.
Men det gick över sen haha.
ibland blir jag så arg på mig själv vf ska jag gråta över killar som bara leker med mig fattar inte...
Någon dag kommer jag nog hittaden bästa killen för mig :) ( HOPPAS DET :P )
Sen somnade adam och sov hela natten.
Han vaknade vid 6 och var skit pigg fy ADAM sa jag til honom :P..
Men men vi var vakna en stund sen tog jag på sen skulle jag och adam åka hem till hans mamma.
När jag kom hem så gick jag och fixade lit grejer.
Efter det gick jag hem och var med min lilla mamma :)...


Måndag
Idag gjorde jag inge var i skolan och sengick jag till love love som inte längre är love love.
Men men efter det gick jag hem och chllade städade mitt rum :)

Tisdag
Idag har jag vart i skolan eller jag är i skolan nu.
Men jag skriver mer sen vad jag har gjort idag:)


Snart åker jag och pernilla till PORTUGAL
Fan det kommer vara det roligaste vi har gjort på skt länge.
Ett minne för livet gumman :)
 Du kommer få träffa min familj.
Festa varje dag.
ETT MINNE FÖR LIVET.
Vi ska ta så jävla många bilder.
Jag ska också telefon blogga ska se om jag kan fixa så ni får vara med när vi gör allt :).
Ta kort på alla snyggingar vi kommer träffa :)
Kommer träffa min bror, min farmor och kusiner alla :)
Men men jag bara sitter och väntar...


Du ska veta en sak pappa.
Jag älskar dig jätte mycket.
Men snart kommer jag sluta att tänka på dig för det du håller på med.
Det är så synd att du inte ser vad jag skriver.
Jag är mest glad för att du glömde inte min 18 års dag.
Det blev den bästa dagen i mitt liv.
Men jag skulle uppskatta så mycket mer om du ringde lite ibland.
För du har inte bättre för dig efter jobbet och det vet jag..
Det är så mycket vi ska snacka om när jag kommer ner till dig.
Jag vill inte förstöra för mig och pernilla men vi ska sätta oss en dag och bara snacka om livet och ALLT PAPPA.
För mamma har fått vara med i hela mitt liv.
Och nu ska du få veta lite om mig också som jag vill att du ska veta
Så när jag kommer ska vi snacka okej?
Du ska veta en sak pappa
JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG FÖR DEN DU ÄR. MEN DU MÅSTE FÖRSÖKA OCH ÄNDRA PÅ DIG FÖR MIN SKULL :)











Kam kram

Hej hej :)

Hej alla människor som läser min blogg :)..

Idag har jag varit i skolan jippi.
Satt i skolan till 1 typ..
Det sög lite men men sånt är livet.
Så jag fixade om ANGOLA :)..
Min mamma kommer från angola så det var ju inte så svårt att ta reda på allt.
Men nu sitter jag vid daton en stund ska dra till KALMAR TILL MIN LILLA PERNILLA :)..
Och min lille adam ska också med jätte kul :)..
Men men, Vi få se vad som händer nere i kalmar då.
Men jag skriver nog i morgon om jag kommer hem annas skriver jag på söndag..

Jag hoppas alla får en fin helg :)



Ska bara berätta en sak..
Alla som är med mig!!!
Jag hoppas att ni är med mig för ni trvis att vara med mig och inget annat.
För jag är med mina vänner för att jag tycker om er och inte för att ni har saker eller andra saker..
Tänk lite på vad jag skriver.
Jag menar alla nu!! Ni som har vänner ta hand om era vänner, för att dom som låsas vara vän med visa bara för dom vill ha saker när dom behöver. När dom  väll behöver vänner kommer ingen att vilja vara vän med dom.



Zoraia Lopes :)

  

Besviken, arg & ledsen kanske nästan samma sak allt !!!

Zoraia Lopes


Jag vet inte vart jag ska börja...
Jag är så arg & ledsen på allt skit.
Okrar fan inte snart att stå ut med allt skit hela tiden.
Man tror att man kan lita på folk men man kan ju inte det.
Man passar bara när man är snäll & när man fixar saker till personer.
När jag var liten hade jag hade problem som jag har nu.
Varje dag tror man att idag kommer allt ändras man kommer vara ärlig & kunna lita på varnadra.
Men nej nej så är det inte det är skitsnack där och där det finns ingen som klara av att vara snäll värkar det som.
Föräldrarna säger ju alltid så här till sina barn.
- Älskling, när du blir stor ska man inte ljuga eller ska man inte lura sina kompisar.
- nej nej, mamma jag ska inte bli en sån person. Jag ska bli så ärlig jag ska aldrig såra någon männsika.
Men kolla vara runt hela världen ALLA SÅRAR ALLA.
Jag tror inte att det finns en människa som är guld värld.
Om det finns vill jag träffa den personen.
För alla säger ju så här va dig själv.
Men ibland funkar det inte vara sig sjävl för då får man bara skit för det.
Om alla kunde acceptera personer för den man är född som.
Då skulle världen se så mycket bättre ut..
Men det kommer aldrig hända. Världen kommer vara dålig & bra ibland.
Men den som fixar att alla svik, skitsnack & allt annat som finns i världen om allt försvann vi skulle leva som kung & drottning.
Jag vet att jag kan se lite kaxig ut jag vet det.
Men jag har anledningar till att vara kaxig & allt jag är.
Om dom flesta bara vist varför jag är som jag är idag skulle kanske dom flesta acceptera mig.
Men som detta jag har spelat fotboll och när jag gjorde det så var jag tjock jag vet inte det kanske jag är idag också men skit samma. Jag var tjockare :P. Men då puttade jag till alla på fotbollen för jag att jag ville vinna. Men jag spelade för 3-4 år sen och det finns folk som tittar på mig som att jag vore dum i hela huvudet för det som jag gjorde för 3- 4 år sen.
Jag är så trött på vissa människor.
Om jag inte va så feg jag skulle spotta folk i aniskte dom svin som finns.
Men men det var skönt att få skriva ut det man kännde idag..



Ska berätta lite vad jag har gjort idag.

Vi åkte till Oskarshamn och skulle kolla lite på vad som fanns under jorden jag kommer inte ihåg vad det heter hehe.
Men det var skit kul. vi fick ta på oss skit snygga kläder ska visa dom i morgon för nu sitter jag på skoldaton. Och där har jag inte mina bilder :( Bu för mig.
Fick äta god mat idag.
Vi gick ner 450m ner i gjorden fy.
Det var lite läskig för det var som att det regnade där nere.
Men kul kul.
Vi sprnga lite också.
Sen fick vi smaka på salt vatten som var 700 eller 7000 år gammalt. Kommer inte ihåg haha.
Så detta har vi gjort idag.
När jag kom hem gick jag till lovelove :).
Och vi kollade på film och åt lite.
Sen gick jag hem till min kära mamma.
Hon hade klippt sig och färgat hårt hon var jätte fin :).
Så nu ligger jag i mon säng och kollar på min läxa som jag ska ta tills på  fredag kul kul eller inte :P
Men nu ska jag lägga mig så Kram kram..







Hej hej

Hej hej. Nu sitter jag vid daton en stund men ska gå ock fixa mig nu.
Berättar sen hur det var idag :)..
KRamkram

Hej hej

Hej hej nu har jag inte skrivit på två dagar dumma mig :(:P..
Men i går vad gjorde jag då :P..

Jag var i skolan.
Vi åkte till ruda roligt roligt :P:P
Jag satt och solade med Thina :)..
Vi hade det mys mys.
Efter att vi hade varit i ruda så åkte jag tillbaka till skolan för jag skulle ha mötte med kommunen.
Det gick ju ganska bra.
Jag försöker så att skolan kan åka till LISEBERG:).
Så vi får lite kul..Ha ha
Efter att jag hade varit i skolan gick jag hem till thina en stund hjälpte lite henne med kärleken :)..
Sen gick jag hem och  åt lite.
sen gick jag till lovelove :P:P
Skulle ha träffat anna men hon va ej ute så jag gick hem igen.
Det regnade som fan i går..
Skit kallt också :( BUU..











Idag har jag varit i skolan.
Har varit skit skit trött :(..
Men det gick över sen när lilla adam kom :)..
Har haft mötte idag två gånger :)..
Nu sitter jag hemma ska snart äta sen ska jag ut :)..
Jag ska nog städa lite sen när jag kommer hem tror jag..
Men mitt rum är jätte fint :)...




I morgon ska vi under jorden.
Läskigt..
Eller?
Nä det tror jag inte har ju mina vänner hahah.
Det ligget lite utanför Oskarshamn tror jag..
Lyssnade inte så mycket på vad dom sa..
Men jag berättar mer i morgon hur det var.







EN FRÅGA TYCKER NI INTE ATT MAN SKA VARA LYCKIG ÖVER DEN MAN ÄR ??










Zoraia Josian lopes :)



Kramkram :)




Trött!!

Hej hej :)

Kom precis hem, har varit ute och träffat Thina.
Vi gick och köpte en kebabrulle.
Gott Gott.
Träffade saddam & markus kul kul.
Markus väntar du bara när jag får tag i dig..
Du lekte lite för mycke idag hehe
Men rolig rolig kille.
Efter att vi hade ätit gick vi ut rökte.
Sen gick jag hem.
Nu ligger jag i min säng och är jätte trött. Så mina vänner nog är det bäst att jag sover nu va?
Men ni få sova så gott så skriver jag i morgon.


Ser ni likheten? hahah:P
( Bild från Google )

Kram kram

Lördag!!

Hej hej idag är det ju lördag :P.. ( Söndag men vi låsas att det är lördag glömmde ju att skriva i går förlåt :(  )


Klockan ett åkte jag, Pernilla & adam till Pernilla :).
Först åt vi lite sen efter det åkt vi till pernilla efter vi hade varit hos pernilla en timme kanske åkte vi till Smedby och hade lite kul där.
Jag träffade två snälla killar :)..
Men som jag sa :P:P
På min lista så står svarta först.
INGET MOT VITA DET FINNS SÄKER HELT UNDERBARA VITA OCKSÅ.
Nu säger jag inte att alla är underbara vita eller svarta :P..
Man ska älska alla :) eller???
Ne men vi va där ute till 11 sen fick vi åka hem med min lilla baby :)..
Han är bara det finaste den UNGEN..
Jag lovar jag skulle kunna vara sårad, skadad ALLT.
Han skulle göra mig så lycklig :)..
Han kommer bli en sån fin människa när han blir Stor :)


Kolla på den finaste :)  
Är han inte fin :).. Sabrin din UNGE är det finaste :)...





Denna bilden är så fin.
Jag kommer inte ihåg vad han heter men han va skit snäll kille :)



Adam gungade jätte mycket idag :)

En till :) 
Han hade skit kul :):)




Söndag idag :)..

Idag vaknade jag först 4, 5 , 6 och sen fick jag gå upp vid 8 tiden haha Adam ville inte vara ensam.
Så adam & jag mys mys en stund :)..
Sen väckte han Pernillas :)..
Mamma Zorraia :P & Mamma Pernilla :P:P
Efter det gick jag & pernilla och rökte.
Efter det så tog jag på mig kläder för att jag & adam skulle ta tåget vid ett.
Fy  vad han gick idag han va jätte duktig :).
Så först tog vi bussen.
Sen satte vi oss utan för tåget en stund då tröffade vi Melissa en stund :)..
Hoppas det fixade sig sen gumman :)..
Efter det satte vi oss i tåget och adam var lite trött.
Då ville han ha en kaka sen somnade han vid min famn.


Kolla vilken gullig pojke :)

När vi kom fram till Högsby så lekte jag & adam lite vi väntade på MAMMA :)
När Mamman kom så satt vi och snackade lite hur underbart hennes son hade haft :)..
Men sen gick jag hem och sa hej till min lilla mamma :)



Efter jag hade snackat med mamma kom olivia en stund så vi satt och snackade lite skit :P.
Efter det så gick jag ut och skulle träffa johanna och hennes syrras pojkvän :P.
Och nu ska jag ut igen men jag skriver sen vad jag gjorde när jag var ute :)


Kolla in denna sidan som vill ha något snyggt på sin Design :)
http://bloggasnyggt.se/default.aspx






Kram kram


:(

Förlåt, att jag ej skrev i går jag måste bli bättre på att skriva mer :)..
Men det ska jag göra..


I går fredag 8 Maj!

Åkte jag till kalmar först och träffade min lilla fru PERNILLA :)..
Och sen vid 12:46 åkte vi hem till Högsby.
Vi gick hem till mig och chillade lite..
Och sen efter några timmar gick vi till affären och efter det gick vi hem till Sabrin och hennes undrar UNG Min min..
Efter några timmar kom det två små pojkar ditt :)..
Efter det kom olivia, anna och lilla markus.
Vi hade det så mysig mys mys :)




Skriver ikväll vad jag har gjort :)



Zoraia Lopes

Zoraia Lopes.
Det är jag ja.
Men många tror att jag är en tjej som tar all skit men det gör jag inte.
Jag kanske ser ut som att alla kan snacka skit om mig.
Min mamma har lärt mig att vara snäll omtänksam.
Om det inte hade hänt så mycket när jag var liten skulle jag inte vara den tuffa & galna  Zoraia Lopes :)..
Jag skulle vara en tjej som inte bryr sig så mycket om vad folk tycker om mig..
Jag skulle inte se ut som jag gör idag tror jag inte.
Jag är så GLAD ÖVER DEN JAG ÄR..
Jag kanske skulle kunna ändra mig.
Men om jag skulle göra det skulle jag vara zoraia??
Vf kan inte personer älska en person för den man är.
Tänk om världen var så.
Då skulle alla ha det hur bra som helst :)





Jag skulle aldrig kunna sitta vid en dator och vara dum mot andra för så som dom ser ut.
Det är så fegt & omoget.
Haha jag skrattar bara åt er.
Jag kanske inte visar att jag inte bryr mig.
Men vi får ju se vem som vinner:).
Jag vet att det finns som acceptera mig för så som jag ser ut.
Och för det tycker jag om er.


Kärleken??
Kommer man hitta den killen man letar efter.
Ska börja lyssna på min Älskade mamma.
Jag kommer hitta en kille som kommer älska mig för den jag är.
Om jag skulle vara smal, tjock eller mullig.
Jag ÄR LYCKIG FÖR DEN JAG ÄR..
SNÄLLA DET KANSKE ÄR LITE SVÅRT FÖR ER ATT FATTA SOM TYCKER SAKER OM MIG..
jAG TYCKER ATT JAG SER NORMAL UT.
:):)


Jag vill att min blogg ska handla om mig själv och andra :)..
Om hur det är att vara mulig :).
Jag ska berätta en sak.
Jag tycker om att vara mullig :)


Tack mina vänner som finns där för mig :)

Skriver lite senare
Kram kram







Städat!!

Nu  har jag varit duktig :)..
Har städat hela mitt rum.



Bara kolla hur det såg ut HEMSKT :(...
Före                              Efter 


Bara kolla FY Zoraia Lopes :P

Före           Efter


Det blev ju lite lite finare efter :P..

Så nu ska jag fixa mitt hår också det berhövs :)..




Men nu ska jag röka lite bra heller :(...
Men men ska snart sluta :P
Det lovar jag

Saker !

Jag kommer försöka skriva varje dag men ibland glömmer jag :(..
Men min blogg kommer att handla mycket om mig själv och mitt liv. :).
Så jag hoppas ni  kommer gilla det :)



Torsdag :)

Hej hej :)..

Idag har jag varit hemma med mamma :)..
Jag har varit på en interjuv idag JIPPI.
Så nu sitter jag & väntar på att dom ska ringa mig!!
Ska städa lite nu inte så kul, men man får göra det till kul :).
Jag skriver sen så får ni se hur fint det är :)

Välkommen till min nya blogg!





Välkommen!


RSS 2.0