BESVIKEN....

Jag känner mig så besviken över mig själv idag :(..
Jag vet inte varför allt känns inte som det ska göra.
Känner att körningen går ej så bra.
Man gör samma sak hela tiden.
Jag kände mig idag nervös och så himla ledsen men jag fattar inte varför jag känner mig sån.
Jag skakar som fan.
Känner mig inte som mig själv idag :(..
Känns som man bara vill gråta skiten av sig.
Har aldrig kännt mig så här..VARFÖR?
Vad är felet på mig?

Hejeh

Kom nyss hem har varit och kollat på när kitty dansar kul kul :)
Fick dansa lite också och det älskade jag :)..
Ska gå nu förlåt men hinner ej skriva mer idag..
För detta är ju min brors dator och han hatar när jag sitter här men jag lovar er.
Att i morgon ska jag skriva mer vad jag har gjort :)..
Måndag, tisdag och onsdag :)...

Kramar..

Besviken :(

Este é o meu melhor para você


Por que você deve guardar com carinho.
Antes de eu ir para casa assim que eu lhe disse que seria.
Eu nunca iria mentir para você.
Mas você só mexe comigo.
Estou tão decepcionado com você.
Eu realmente não sabia que você era um cara como esse.
Eu pensei que você fosse o melhor cara que eu conheci.
Mas eu estava errado.
Damn estúpido de mim porque eu me apaixonei por você.
Mas nunca esqueça que você é o melhor disponível.
Verão de 2009 é a melhor coisa que aconteceu comigo há muito tempo ..

Jag vet att ni inte förstår.
Men detta är lite till släktingar som läser min blogg i Portugal :)..
försök och läsa det :)

             

=)

Jag skriver mer sen när jag kommer hem.
Jag glömmer inte er :)..
Det kanske inte är så många som läser.
Men jag uppskattar dom som har tid och tar sin tid att läsa min blogg.


Det var en god vän som sa till mig att jag liknar denna fina damen :)
Tycker ni det?
Hon är en duktig skådespelare :)


:)

Jag hatar folk som LJUGER..
Jag
tycker såna människor ska få sitt lilla straff :)
Men inte något illa.

Varför kan inte folk bara säga sanning :)
Jag var en sån människa förut.
Jag ljög mycket och sårade folk.
Men jag tycker att jag är mycket mycket bättre nu.
Jag behandlar folk som dom vill att jag ska behandla dom.


:):)

Jag ska säga en sak till er alla.

Hur länge ska man vara rädd?
Hur länge ska man vara orolig?
Ska man inte få bli älskad?
Ska man inte vara glad?

Jag vill att alla ni ska tänka på en sak.
Ta hand om er själva.
Snälla för någon dag kommer ni att tänka på det.
Jag skulle ha brytt mig mer..
Men men, jag hoppas att alla som har en pernson som dom älskar ta hand om den personen så långe ni kan.
Kramis =)



Detta är min goda vän Patrizia Klarlsson.
Du vet att jag tycker om dig =)..


Hej

Hej, just nu sitter jag i skolan och jobbar lite med foton det går ganska bra
Patrizia och thina är ju SÅ duktiga :)
Idag jag vet inte vad jag ska göra idag.
Idag gick jag upp klockan 7 fy fan jag somnade i går vid 3 fattar ni och sen skulle jag upp vid 7 :(..
När mamma kom upp till mig jag önskade att jag var sjuk ville verkligen inte gå.
Men jag tvingade mig upp och åkte till oskarshamn med mamma och körde lite bil.
Gick skit bra :)
Stolt över mig :)..
Men nu ska jag gå.
Jag ska ha Globala skolan :).
Jag och thina ska åka till PORTUGAL om allt blir som vi önskar oss.

 

Orkade inte ta kort på mig.
Jag ser inte bra ut idag..
Det gör jag inte varje dag heller men jag har vissa dagar där man ser ut som en prinsessa :)
Glöm inte att hjälpa mig med kläderna eller jackor :)
Men kramar på er.

Hej

Jag har inte tid nu förlåt :(.
Men jag lovar att jag skriver mer ikväll.
ska iväg nu med mamma och köra lite bil.
sitter och vänta på den fröken :)

Kramar


JACKA!!

Jag vet inte vad för jacka jag ska köpa. Måste verkilgen ha en?
Men vilken?
Jag vill ha en som är VARM :)


HJÄLP MIIIG


Trött jag blir..

Jag börjar blir så besviken allså.
Man vaknar varje dag och hoppas på att allt ska bli bra.
Men det händer bara samma skit varje dag.
Kan man aldrig få vakna upp och känna att IDAG KOMMER ALLT VARA SÅ UNDERBART.
Men nej det verkar tyvär inte bli så eller hur :(..
Det var som en polare sa till mig.
Sitt liv gå ut på att vakna, toan, äta, skolan/jobbet, hem, äta, chilla och kanske vara med någon.
Men så är det inte precis man gör ju sitt liv till så man vill att det ska vara tror jag.
Om jag vill att allt ska gå bra med mig själv så fixar jag ju så att det blir bra.
Men sitter man och tror att allt ska komma till sina händer så säger jag bara så här. Vännen du får sitta där länge och vänta.


Varför kan man bara inte hålla sin mun så blir alla människor så glada. För detta är fan inte klok att bara för att man snackar ska folk tror att dom får skit. Fan va trött jag blir. Detta är fan inte klok. Men skit samma. Lev livet och va glad :)



LOVE!

Vad fan är kärlek?
Många säger att det är när man älskar en person.
Kärlek är så mycket mer...

eller?


Ibland är det bättre att hålla käften =)

Ibland ska man bara vara tyst för det bästa.
Jag lovar jag försöker men ibland blir det bara att jag måste säga det.
Fel av mig.
För det är ju inte bra. Försöker ta det lungt och allt. men men.. Sånt är livet.
Man ska hålla käften i bland Zoraia lopes...



En tanke :)

När ska man börja köpa julklappar?


Stockholm

Höslovet STOCKHOLM..
Länktar som fan :)..
Blir mycket festande och mycket shoppande.
Och vara med min systerdotter saknar ju den lilla ungen jätte mycket..







Anna & Nadia och några andra blir det att festa med KUL KUL :)
Kommer ta så många bilder :)

Saknad =(

Saknar min familj där nere.




Will never forget you, eu acho que destruir tudo. Perdoe perdoar perdoar
Creio que nada vai trabalhar mais para o curso, você não ur thing ..
Jag har funderat på att flytta ner några månader men jag tror jag flyttar till stockholm, Jag vet inte :P


Happy =)

Sitter nu hemma och tar det lungt har ont i hela kroppen. Jag fattar inte varför. Jag var på trafikskolan idag. Det gick jätte bra :). Hoppas på allt att jag snart får mitt körkort annas kommer jag gråta haha. Men jag har sakt till mig själv jag ska ha mitt körkort innan jag slutar skolan. Så nu har jag ett år på mig eller lite mindre men jag tror att alla hjälp jag får av mamma kommer jag klara det :) Akta er när Zoraia lopes kör hahaha :P



Zoraia Lopes

Happy =)

Sitter nu hemma och tar det lungt har ont i hela kroppen. Jag fattar inte varför. Jag var på trafikskolan idag. Det gick jätte bra :). Hoppas på allt att jag snart får mitt körkort annas kommer jag gråta haha. Men jag har sakt till mig själv jag ska ha mitt körkort innan jag slutar skolan. Så nu har jag ett år på mig eller lite mindre men jag tror att alla hjälp jag får av mamma kommer jag klara det :) Akta er när Zoraia lopes kör hahaha :P



Zoraia Lopes

:)

Vad ska man göra förnågot idag??


Hej

Förlåt, jag har inte kunnat gå in på min sida. Men nu sitter man i skolan och lyssnar på när några redorvisa :).. Jag gjorde nyss samma sak om Byron eller vad han heter. Hatar att göra sånt man får så ont i magen hehe. Men det gick nog bra man hittade alla uppgifter om han på 4 min innan man skulle redovisa jag måste blir bättre på mina läxor för snart kommer dom blir arga på mig. 
ska berätta lite om min helg :)


Fredag: Så städade jag mitt rum lite eller funderade på hur den skulle se ut. 
Men han aldrig och städa för på morgongen åkte jag till Oskarshamn för att köra lite bil och det gick JÄTTE BRA! Hoppas jag kan köra och köra nu för jag känner att om jag inte hinner med mitt körkort är det inget att tänka på mer för det kommer jag aldrig få. Så håll tummerna för mig =). Sen kör min mamma mig till skolan har lite mötte med mina lärare om mitt projekt. Jag ändrade lite saker som jag verkligen vill göra. För man måste ju jobba med det hela året i 3:an. Men det kommer säkert gå bra. Sen blev det lite skit men skit samma. Sen gick jag hem väntade på emmy. Hon skulle ju komma till mig men vi viste inte vad vi skulle göra. Så jag det lugnt en stund den kommer kitty till mig och vi drar till anna. Men först dror vi till ICA sen gick vi hem till anna :). Där satt vi några timmar sen kom Emmy anna fick hämnta henne haha. Jag var så latt orkade inget hehe. När hon kom så satt vi oss och bestämmde vad vi skulle hitta på vi bestämmde för att gå och äta lite pizza och sen gick vi till några polare och festade lite. Men det blev ju " PROBLEM" som vanligt. Det var min kväll :)..

Lördag: Vaknade mådde lite illa vet inte varför jag hade ju inte varit full i fredags så men men. Gick ner och tog en cigg med emmy vi snackade lite om i går :). Det hände lite konstiga saker som man bara skrattar åt haha. Sen fick jag jobba lite det var SKIT JOBBIGT JAG LOVAR ER. Jag fick bära 16 kg påsar med massor av skit som plastpappa skulle ha till när han eldar. Jag lovar mamma fick hjälpa mig för det var så jobbigt det var 35 st gånger 5. Fattar ni. Men det var ju ett bra jobb för annas hade jag inte fått lite pengar. Sen ringer anna mig och vi bestämmer att vi ska äta lite middag ihop haha. Vi har ju inget annan att göra så varför inte. Men då händer det lite saker. ( En sak ska ni veta det händer alltid konstiga saker med mig eller folk runt om mig ) Så jag var tvungen att följa med Kitty och fixa allt.  När jag kommer ditt är det typ skit allt. Jag försöker att inte bryr mig. Men allt gick bra sen, tyckte så synd om anna jag bad henne att gå till ica men jag själv gick ju inte ditt så då fick hon gå till kitty och då var det bråk när hon kom. HAR ALDRIG SET DIG SÅ ARG JÄVLAR! Men sen när allt fickade sig så jag vi till ica, anna , kitty och jag. Och fixade allt vi skulle göra. Sen gick vi hem till anna och skulle äta lite. Och det var jätte gott :) Tack för maten anna :).. Men sen skulle vi dra försökte tvinga med anna men först ville hon inte men sen kom hon med oss :). Vi hade en liten rolig kväll. hhaha


Söndag: Vaknade skit trött. Men allt känns så underbart idag. I sovrummet kommer det en rolig person och gör dagen ännu roligare. Jag går in i vardagsrummet och kollar på film. Sen får jag lite mat i magen. Sen går jag hem och hjälper till det sista som jag lovade. Och då var jag så jävla trött efter allt. Sen går jag till kitty och vi chillar och tar det lugnt . Sen fick jag hålla i VÄRLDENS SÖTASTE UNGE. Jag ville verkligen ha den söta lilla babyn :)..

Tror det!!!

Jag tror jag ska sluta leta när den rätte kommer så är jag där..
För alla ljuger för mycket..
Allså jag skojjar inte NI ÄR IDIOTER...
Hatar folk som spelar och ljuger..
Men jag har tänkt jag ska vara den jag är och den rätte kommer så finns jag här för bara dig..
Puss på er..




GODMORGON =)

Kom nyss hem ska städa lite idag.
ska få besök :)..
Mamma är ju inte hemma och hjälper mig så måste göra allt själv :(..



Jag har börjat tänka på detta mer och mer..
JAG VILL HA EN BABY:(:)

Tycker att mulattar är så söta :)
Men måste skaffa mig en kille som jag vet inte är IDIOT....
Och det kommer ta ett tag....

Men jag måste gå städa nu men jag lovar jag skriver sen okej..
Kramar på er

Hejhej...

Förlåt men jag kommer inte skriva något mer efter detta inlägget förlåt :(..
För jag ska snart dra ut och där jag ska gå har dom ingen dator:P
Men det gör ju inget.
Jag lovar att i morgon kommer jag att skriva skit mycket till er :)
Men ska dra nu ni får har det så underbart :)
Men glöm inte hjälp mig vad jag ska ha på mig :)
PussPuss



Så här??


Tycker ni jag ska klippa mitt hår eller ska jag ha långt hår?

Så här eller?



Jag lånader massor av böcker idag om bantning och andra saker hehe :)
Men kramar på er

:)

Godmorgon folk :)
Sitter i skolan nu ska snart ha möte med rekton haha kul kommer det blir.
Men jag skriver lite mer senare.
KOMIHÅG NI MÅSTE JU HJÄLPA MIG VAD JAG SKA HA PÅ MIG :)


Kramar =)


HJÄLP MIIG!!!

Jag ska på halloweenFest men jag vet inte vad jag ska ha på mig ni få hjälpa mig lite nu okej?







VILKEN AV DOM TYCKER NI?? :)



Men ska dra min bror ska ha daton nu.
Men jag skriver i morgon.
Jag har inte gjort så mycket idag.
Jag var hemma och chillade körde lite bil.
sen kom thina vi gick och åt lite pizza haha :P
Och sen dror jag till kitty.
Och för en timme sen kom jag hem satt och fixade bloggen lite.
Men ska gå nu vara med mamma lite.
Tänk på en sak
glöm alla era problem nu
för i morgon kommer det nya.. :P :)
Kramar..

--.--

Vilken affär är BÄST för oss tjejer tycker ni?
så ska jag berätta vilka jag älskar =)



  • www.Halens.se

  • Ellos.se

  • www.ginatricot.com

  • www.jc.se

  • www.newyorker.com

  • www.mgcc.se

  • www.hm.com/se




Om jag få säga själv vilka jag älskar det är ju
Hm, ginatrickot, jc och mgcc

LYSSSNA :)

Jag tycker att alla ska lyssna på denna låten den är så FIN.

Bless The Broken Road Rascal Flatts.

Man tänker så mycket på ALLT.

Man blir som kär på nytt igen :P..

=)=)




Han kanske är snygg men han är duktig =)

ARG!!!

Jag kommer snart bli så ARGARG. Jag fattar inte varför går det inte.
Jag försöker ändra lite saker på min blogg men den vill ju inte..
Snälla hjälp mig någon :)
Då blir jag säkert på bättre humör.
ska snart dra och äta lite mat med thina.
Ni kanske tänker att jag äter hela tiden.
Nej det gör jag verkligen inte.
ska bara göra henne lite sälskap :)
Det behöver alla ju :)

Skriver mer sen pusspuss



:)

Ska dra nu, men jag skriver mer sen jag lovar dig :)



PussPuss

Portugal 2009

Lite bilder från portugal 2009 som jag har glömt och lägga in :)
Pernilla & Zoraia 2009












Det är inte så många bilder dom andra är borta ska försöka se om jag
hittar dom  :)
Jag lovar detta kommer vara ett minne för livet :)
Vi gjorde så mycket kan ju berätta lite.
Vi var och klubba som fan
varje dag i två veckor vi kom hem vid 8 på morgonen gick ut vid 11 eller lite senare.
Sen fick pernilla min feta stora släkt :)
Tror hon gillade dom flesta hehe :P
Men vill säga till dig pernilla
Tack så mycket, för du ville åka med mig det var den bsta sommaren jag har haft
och den kommer jag aldrig glömma.

.....

Saknar min bror så mycket.. Hoppas han har det bra.







Syskon :)..
Vi kommer alltid vara dom bästa syskonen i världen..



Tisdag

Idag hade jag på mig detta :)

Mitt ansikte ser lite ut som hej kom och hjälp mig hahaha och jag vet att mitt rum behöver städas.
Men herregud jag har typ sakt varje dag jag ska städa mitt rum men det blir aldrig av.
Nä zoraia nu måste du göra det fy fy.



Ibland gör man så himla fel :(..
Fan allså vad besviken jag är på mig själv jag kunde ha det bästa idag om jag inte hade gjort dumma saker mot dig. Jag kommer aldrig kunna förlåta mig för det jag har gjort. När jag hör dig så blir hela min kropp GALEN. Men nu känner jag mig så dum och töntigt. skit samma nu.
Nu ska man vara glad för det man har :)..


Jag har precis ätit lite gott med mamma. Sitter och bloggar nu.
Vet inte vad jag ska göra mer idag.
Tror att jag ska snart dra hem till anna ta ett kopp te och snacka lite skit :P.
Och sen ska jag nog ut och träna med Patrizia hoppas jag :P.
eller åker jag med mamma och träna.



Måndag

Måndags hade jag på mig detta :)

Lite fint va? :P

Hej hej

Nu kommer jag med bilderna från tjejmiddag.
Får sitta en stund på daton nu innan broden kommer och slå mig haha :P






Fina :P :)

ALLSÅ HJÄLP MIG :)

Ni fattar hur mycket jag vill gå ut och dansa skiten ur mig.
Okej brukar ju dansa hemma men det är ju inte samma sak som ute.
Höstlovet ska jag till syrran i STOCKHOLM. Ska ut varje dag som fan.
DANSA DANSA SKITEN AV MIG ALLSÅ.
Men ska jobba nu.
Jag var tvungen och berätta det för er..
:):)

:)

Sitter nu sista 50 min tills jag ska hem och tar det lungt.
Men vad ska man göra idag?
ska nog träna lite idag.
Det måste jag annas blir jag fet :(
Jag tycker att jag har blivit smalare än vad jag var förut.
Jag skojjar inte jag var fet då inte lite jätte jätte stor :P
Men men , jag fattar inte en sakt säger man att man gillar en person varför ska man gilla andra. Tycker man om en person räcker inte det?
Hur många tjejer ska man ha?
Jag blir så jävla arg på folk som ljuger hela tiden. Jag lovar du kommer inte dö om du säger sanningen. Men du kommer bli sårad någon dag i livet om du leker med två tjejer. Det är inte alla som har tur att få tjejer att bli kär i. Men du har tur men vad gör du?
Du ska ha både två? Det tycker jag är så fel. Och du ljuger för oss både. En dag kommer du göra mig så arg och jag skojar inte du kommr få höra på mycket. Det verkar som att du är rädd ibland. Jag har aldrig varit med om någon sånt här men jaja vi få se för jag skiter i allt tänker inte vara med i någon jävla lek det ska du fan veta.
Men men nu släpper vi det. Jag ska plugga lite nu för nu kommer min lärare han blir galen om jag sitter och blogga men han är ju den bästa läraren du kan få :).
Men skriver mer lite senare puss puss på er :)

Hej ;P

Nu sitter jag i skolan och inte gör så mycket har TRÅKIGT.
Har jobbat jätte bra halva dagen ska snart ha matte JIPPI. Och det är ju kul.
Idag när jag vaknade var jag så så trött viste inte vad jag skulle ta mig till :P.
Vill inte gå upp från sägen det var ju så varm :P.
Men gick upp glad och litelite pigg :P
Patrizia ringde mig sen och sa gå upp nu jag va upp då :P.
Men men vet inte vad jag ska skriva mer :P.
Ja juste, jag satt och tänkte på en sak.
Tänk om man har något och säga till en person men man vill inte såra den personen hur SKA JAG GÖRA?
Nu menar jag inte kärlek jag menar en vän.
Jag hatar och såra folk gillar inte sånt. 
Men jag hoppas att ni hjälper mig annas kommer jag ju DÖDÖDÖ :(
KRAMAR KRAMAR


:P

En liten bild från portugal när man skulle ut och klubba haha :)



Fin elller?
Cooling:P

Hejhej

Nu sitter jag hemma och har precis kommit hem.
Är SKIT trött fy fy fy fan :P
Ska göra lite läxor nu.. Hoppas det blir bra nu.
Jag är jätte trött nu.
Vet inte vad jag ska ta vägen.
Allså jag har tänkt på en sak HELA J'VLA DAGEN.
Varför gillar inte killar mulliga tjejer så man kan ta lite på dom är ju jätte fina.
Jag kan säga så här det kan finnas folk som kanske tycker att jag är jätte ful.
Men jag bryr mig inte för jag är ju lite lite söt eller? haha

lite va?

Idag har jag inte gjort så mycket.
Jag var och körde lite bil med mamma sen träffade jag thina och vi gick till apoteket och köpte lite grejer.
Och sen drog vi till ICA och handlade cigg och lite godis ( FY ZORAIA ) försöker ju sluta med godis men det är inte så lätt :(.. Men jag gör mitt bästa. Sen drog vi till anna och var där några timmar sen kom Kitty och stund vi tog en cigg och sen drog vi upp till storgatan och jag gav lite musik till lita. Och sen var jag dr en timme och nu sitter jag hemma och hade tänkt mig att lägga mig med en bra film och ett kopp te :) så magen blir varm eller vad tycker nu?
Men en fråga kan inte mulliga tjejer va söta precis som smala tjejer?
Jo det kan dom eller vad tycker ni?

Men skriver i morgon massor av kramar och pussar.


Godmorrgon :)

Vaknade nyss. ska fixa mig nu så man är snygg till skolan.
Jag ta kort lite senare på mig hur jag har sett ut idag :)
Men ska gå nu skriver mer sen.
PussPuss

Lycklig

Jag är så glad.
Kan inte berätta vad det är men jag har nog ALDRIG varit så här glad som jag är nu.
Älskar allt nu alla människor :)..
Inger kan göra mig arg nu
( HOPPAS JAG )
Jaja, men jag ska gå och lägga mig nu är jätte trött om jag inte går och lägger mig nu kommer jag dö i morgon.
Jag har börjat bli som min lillebror aldrig kommer upp från sängen på morgonen fy fy ZORAIA LOPES :P
Jag måste bli bättre som jag var förut jag kunde komma upp klockan 5-6 men nu är jag som att jag festar varje dag. hahah.
Nä nu är jag knäpp se jag är för trött nu.
Ikväll gjorde jag inte så mycket. jag gjorde lite mina läxor ( duktig Zoraia :P )
och sen satt jag och chillade med min mamma och min bror var så snäll och lagade lite mat till mig :)
Men men nu ska jag gå..



Você é a melhor coisa que aconteceu comigo.
Você é o melhor querida.
Você está em meu coração.
Pensando em você todos os dias.


Sov så gott mina underbara vänner och alla människor.
I morgon jag kanske är lika glad :P..
Det finns många som älskar att se mig arg.
Men men, pusspuss



haha en ful bild, men lite söt är man :P

Tjejmiddag hos sabrin 25:e September

25:e september var det tjejmiddag hos Sabrin :)
Jag, Kitty, Olivia , Sabrin & Adam..
Jätte jätte trevligt.
Vi åt lite gott och hade det trevligt sen slutade vi med lite sing star.
Jag vann ju på Remember love med Sarah Dawn Finer ÄLSKAR DEN LÅTEN FY FAN :)
Fan, det verkar inte funka med bilder här så fort min dator funkar ska ni få se på alla rolia bilder.

EGO :P

Ja ni har städat mitt rum.
Ligger och kolla lite på tv och kollar runt lite på nya kläder.
HERREGUD behöver verkligen nya kläder.
Man ser ju ut som en APA.
Tänkte lägga in lite bilder på mig EGO haha Ibland måste man vara ego.

Satt och tänkte på en sak förut.
Sen jag var liten ville jag alltid vara en MODELL.
Inte en sån smal.
Mullig fin modell.
Man kanske inte är så fin men lite söt är man ju.
Tycker jag själv:P haha EGO ZORAIA :P

Tänkte spela lite the sims 3 sen.
Men jag vet inte än.
Har ju varit ute och gick idag LÅNG.
Duktig Zoraia :P
Man vill ju vara fin till sommar 2010 eller?


Denna sommarlov har varit både bra och dåligt.
Vill ALDRIG MER VARA MED OM NÅGOT SÅNT.
HOPPAS OCH BER.









Lite roliga bilder på mig själv :P
Så ni ser hur jag ser ut :P

Portugal 2009

Förlåt men bilderna kommer snart sitter på dum dator :(
Vi åkte ju den 28 juli - 11 agusti
Pernilla & Zoraia 2009

Men men nu ska jag äta lite frukost men vi ses sen PussPuss


OMG Morgon =)

Hej hej.
Nu är det Söndag fy fan i morgon är det ju skolan men det är lungt går bara till tre i morgon.
Sen blir det att åka hem och köra lite.

Men vad ska man göra idag?
Jag ska städa mitt rum vara snäll mot min mamma.
Fick min nya telefon i fredags :)
Ni ska få se den. Älskar den.
Den är ju ROSA :)



Sen mer idag vet jag inte vad jag ska göra jag tror att Kitty kommer till mig vi ska väl ta det lungt snacka lite skit :P Sen vad som hände lite i går :).
Jag ska se om jag kan köra lite idag tror jag när mamma har kommit från jobbet.
Vi få se.

Allså jag har ett jätte stort problem. Jag söker och söker extrajobb. Men man får ju inget.
Va fan ska man göra jag behöver ett jobb jag MÅSTE ha ett jobb. Annas kommer jag gå naken i vinter :P:P
Jag skojjar inte. Vill inte be mamma om pengar VARJE VARJE DAG :(...
Ska rensa mina kläder idag också.

Skriver mer sen liten senare vad jag har gjort mer idag..




EN FRÅGA? 

TROR NI ATT ALLA KOMMER HITTA DEN RÄTTE?
TROR NI ATT ALLA KILLAR ÄR ÄRLIGA?

SVARA =)




Jag vet allt kommer bli bra.
Jag tänker så här varje dag allt kommer bli bra.
Det är inte någon fel du är bara bort ett litet tag sen kommer du tillbaka igen.
Jag är ju bara trött på att jag gör något fel nu.
Och det vill jag inte göra.
Jag vet inte om du ljuger för mig.
Alla snackar så mycket man kan inte gör så som du har gjort det är inte snällt mot någon av oss två.
Alla tror ju att du är den snällaste och allt men det är du men du måste sluta spela nu lägg ner leken nu okej?


Puss & kram på er :)




Livet

Jag fattar inte varför allt blev så här.
Jag brukade alltid vara så jävla stark. Men jag vet inte vad som har hänt mig men jag är som en jävla tönt nu.
Jag följer inte mitt hjärta.
Den hjälper mig inte jag vet inte vad som är rätt eller fel längre. Jag gör ju bara det som blir fel för mig.
Jag trodde att jag hade bestämmt mig innan jag åkte till portugal hur jag skulle ha mitt liv men jag hade fel.
Jag gör ju samma misstag som jag brukade göra förut.
Och någon dag kommer allt komma då kommer jag stå där själv för detta är ju mitt fel man kan ju välja om man vill att sitt liv ska vara bra eller dåligt. Och så som det ser ut nu ser det ju ut som att jag vill att mitt liv ska vara dåligt.

När jag var liten sa jag alltid till min mamma alla killar som är söta kommer ju vara borta när jag blir stor.
Min mamma skrattade heh, och sa till mig att Zoraia när du blir stor kommer du hitta en fin kille. aa sa jag då.
Men jag vet inte  allså.  Allt blir ju bara fel hos mig.
Jag tänker hela tiden allså jag är 18 och har den jobbigaste kärleken någon kan ha. Jag vet ju inte vad jag gör vet inte vart mitt hjärta har tagit vägen. Den var ju där förut. Men har man blivit sårad för mycket ser man inget mer.
Man bara lever livet som den är. Och det är inte bra.

Alla kommer ju någon dag hitta en rätte i livet. Men som mamma säger du är 18 år lev livet för fan.
Sitt inte och va ledsen för att någon gör dig illa. Va glad du har din familj här.
Det som är viktigaste just nu för mig är mitt körkort, skolan och min familj.
Jag håller på nu och försöker få mitt körkort. Om jag verkligen tror på mig själv så kommer jag få den.
Jag har sakt till mig själv jag ska ha den innan jag har slutat skolan.
OCH DET SKA JAG FÅ OCKSÅ.



Hejhej.

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket.
Förlåt jag har haft så mycket nu.
Det händer för mycket saker nu här oss mig.
Men allt börjar bli bra igen HOPPAS jag :)

Jag vet inte vad jag ska börja berätta lite kort för er så ni vet hur allt ligger till.
Man ska inte ta upp för mycket så det inte skapar problem här.
Man har ju börjat skolan nu också okej, för några månader sen kanske 3 månadersen :)
Sista året fattar inte att jag går 3:e året fattar inte hur fort tiden går. Snart ska man ju flytta hemifrån.
Lämna min lilla mamma :P. Men det kommer nog blir bra.
Jag har 3 olika val vart jag ska dra någon stans.

1. Portugal till pappa
2. London hos min kusin
3. Stockholm till min syster.

Vad tycker ni att jag ska dra först.
Jag tänkte jag ska prova på först portugal , sen london och sist Stockholm där ska jag nog bo. Men jag vet inte än man vet ju inte hur långt jag har kommit om ett år kanske vill flytta någon annan stans men jag tror inte det men man vet ju aldrig. Jag har ju dom tre så om jag inte har några planer så blir det ju någon av dom tre.


RSS 2.0