Helg

Söndag 6/12

Idag vaknade jag med att en liten apunge ligger på mig ( adam fy fy)
han hade gjort ganska mycket när jag vaknade allt var sönder jag visste inte var jag skulle börja :P
Jag ville bara sova igen när jag vaknade var så trött somnade kanske 3-4 tror jag kommer inte ihåg.
Men, jag går upp ge adam lite mat så han är glad.
Sen sätter jag igång en film.
Vet inte namnet på filmen.
Jag går och fixa mig och städar lite.
Sen går jag och lämna adam hans mamma var så glad att se honom. Han låg och sov så han var inte lika glad :P
Men allt gick bra sen hoppas jag :P
Jag gick hem skulle ta mina kläder för idag börjar
BARNGYMNASTIK & DANS!!
Det ska bli jätte bra.
Jag hade jätte många barn
Dom var så glada :)
Så söt liten tjej.
Jag vill ha en liten flicka :)
Jag älskar barn :)
Snart kommer min tid när jag får mina barn :)
Jag kommer vara den lyckligaste tjejen i världen!
När min lilla plutt kommer :)
Men man få leva livet nu så länge när man inte är mamma.
För när jag är mamma kommer jag hela tiden vara där för min prins/prinsessa =).
Men kvällen slutade inte så bra.
Jag är en person som inte gillar att bråka förut okej, jag vet jag var helt dum i huvudet men nu har jag ändrat mig.
Och jag har blivit en bättre människa.
Jag tycker inte om när folk är respektlösa mot mig. Det gör mig så ledsen och sånt klara jag inte av.
Så jag har blivit att folk som såra mig som är mina vänner skiter jag i nu.
Dom som vill vara min vänner tycker om mig hela tiden.


Zoraia Lopez

Kommentarer
Postat av: mia

kolla gärna in min bloppis som jag har just nu! finns mycket att fynda! puss mia

2010-02-17 @ 17:33:06
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0