Helgen

Lördag 5/12
BARNVAKT JIPPI!!!!!
Idag vaknade man hos Älsklingen =)
Det var så mysigt ^^
så jag gick upp sprang hem så mamma inte skulle bli galen.
( Mamma är lite galen av sig det är nog där jag har fått allt ifrån )
Men men jag gick förbi Sabrin innan jag skulle hem skulle se hur hennes nya lägenhet ser ut och den var jätte fin.
Hoppas hon är nöjd nu så hon inte ändrar sig.
Vill också flytta till mitt egna.
Men det kommer ta ett tag för mig :( Bu:(..
Men snart slutar man skolan och då blir det TA SINA SAKER OCH FLYTTA STOCKHOLM STOCKHOLM!!!
Efter jag hade varit hos sabrin så drog jag hem fixade mig lite tog en dusch.
Sen pratade jag lite med min mamma och fick lite pengar behövde det kände jag :)
Sen gick jag och hämtade Adam =).
( Har ingen bättre bild på honom)
Så vi drog till ICA jag och han skulle köpa lite gott gott.
Efter ICA gick vi till lita & Francis och lekte lite med barnen.
Sen gjorde vi inte så mycket. Vi gick sen till kitty och störde henne lite. Haha
Det gillade hon inte men efter ett tag så lekte hon med honom hela tiden.
Det är så när man leker lite för mycket när man tror att man är cool och sen blir det skit.
Jag har inte mer och berätta om ikvällen.
En helt vanlig kväll =)
Zoraia Lopez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0