Helgen

Ska berätta lite hur helgen var =)
Fredag 4/12
Jag var så trött när jag skulle upp ville bara gömma mig men mamma kom efter mig.
Jag gick upp viste inte vad jag skulle ta på mig men jag började med en dusch och sen fixade jag mitt hår men det gick inte heller bra. Men det spelade ingen roll jag ska inte träffa kungen som jag alltid säger :).
Så jag var färdig med mitt hår och Mascara
Och sen tog jag på mig mina kläder det fick bli
En tunika & tights
Det fick det bli.
Lätta kläder orkade inte göra mig så fin haha :P
Sen körde lilla mamma mig till skolan Tack mamma =)
Jag ville verkligen inte vara i skolan men vad ska man göra det är bara sista året så det måste man klara av.
Men det fick vara att jag åkte till fröviskolan och ge lite saker till alla barnen för att jag ska göra ett projekt om barngymnastik & dans jippi.
( Gammalbild )
Jag tänkte en sak, när jag var i clubtoxic det var så JÄVLA TRÅKIGT.
Jag kommer aldrig gå ditt igen ALDRIG.
Zoraia Lopez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0