TRÖTT

Hejsan :)
Jag är så trött idag :(.
Ska snart åka till KALMAR eller VÄXJÖ mamma kan inte bestämma sig.
Jag har mycket att göra idag. Men det blir inte så mycket om man inte gör saker lite lite snabbare.
Men, sen ska jag till Älskade.
Och se vad man ska göra idag då.
Jag hoppas hoppas verkligen något roligt.
Igår det var en HEMSK idag.
Du kanske inte vet hur mycket du betyder för mig. Men jag lovar dig. Allt jag sa till dig i somras menar jag.
Det var så svårt att se på dig i går. Viste inte vad jag skulle ta vägen. Jag vet att jag inte gjorde något fel. Men jag hoppas att i framtiden förstår du det.
Jag ska försöka ta lite nya bilder men det är så svårt just nu har ej så mycket tid.
Zoraia Lopes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0