Hej,

Hej jag vet att jag inte har skrivit något allså jag måste verkligen bli bättre på detta annas kommer ni ju bli arga på mig. Dom snälla söta läsare jag har :)..
Jag väntar på lite bilder sen stockholm.. Annas har jag inga nya bilder. Jag ska fixa lite nya bilder på mig själv också :). Jag måste ju ha lite bilder på mig lite ego får man vara eller?
Jag har haft fullt upp med skolan förlåt. men det är så mycket den 14 november åkte vi i Elevrådet till Lund det ska bli super :). HAr aldrig varit där :).. Men men annas har jag inte gjort så mycket. Det är bara visa männiksor som skulle ha en smäll och lära sig lite RESPEKT SOM ALLA SÄGER TILL MIG.. ( inte alla dom flesta :) ) för nu ska man ej dra alla över en kant :)

Jag vet inte om man ska börja önska sig julklappar än eller?
Men jag har en liten plan vad jag vill ha :)
Jag ska önska mig dyra saker hahah.
Jag är tacksam för allt jag får :).. För man ska tänka på att det finns visa barn,ungdomar och vuxna som inte får något.. Och det är inte roligt :(.. Synd.. Om jag var rik skulle jag HJÄLPA dom flesta..
Barn skulle jag hjälpa mest..

Vill ni veta en rolig sak?
Jag kanske har fått ett jobb :)
Det tycker jag är jätte bra och det har med barn och göra så det gör mig jätte glad :)..
Men man ska ju inte vara 100% säker.. Men jag tror det. Eller jag vet det :P...

Har ni sett det UNDERBARA VÄDRET?
Jag är så glad snart är det så vit överallt :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0